BLOG
2025-ös Webdesign trendek
Miért fontos a jól megválasztott célcsoport?
Egy vállalkozás sikerének egyik kulcsa a megfelelő célcsoport kiválasztása. A jól megválasztott célcsoport nemcsak az elért emberek számát növeli, hanem azt is, hogy megtaláld azokat az ügyfeleket, akikkel…
Így találd meg az ideális célcsoportot
Miért fontos a jól megválasztott célcsoport?
Egy vállalkozás sikerének egyik kulcsa a megfelelő célcsoport kiválasztása. A jól megválasztott célcsoport nemcsak az elért emberek számát növeli, hanem azt is, hogy megtaláld azokat az ügyfeleket, akikkel…
Tartalommarketing alkalmazása a vendéglátásban
A vendéglátóipar talán az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat, ahol a kreativitás és a vendégközpontú hozzáállás nélkülözhetetlen. Ebben a versenyekkel teli világban a tartalommarketing nem csupán egy eszköz, hanem egy stratégiai előny is lehet a vállalkozások számára,…
Környezettudatos arculat: Logó és branding tippek
A környezettudatos arculat ma már nem egy divatos trend, hanem a környeztvédelmet fontosnak tartó cégek számára egy alapvető igény, hiszen a környezetvédelem és a fenntarthatóság sem divat, hanem egy olyan globális felelősség vállalás, amelyet egyre több cég és szervezet érez magáénak.
A tökéletes éttermi honlap receptje
A tökéletes éttermi honlap receptje: útmutató az étlaptól a foglalási rendszerigManapság már egy étterem sikere sem csak a jó konyhán, a hangulatos helyiségen, vagy a kiváló kiszolgáláson múlik, hanem az online jelenlét is nagyban befolyásolhatja a visszatérő...
Mi a különbség az arculat és brand között?
Mi a különbség az arculat és a brand között és miért fontos mindkettő?Sokszor a vállalkozók számára nem egyértelmű, hogy mi is az arculat és a brand között a különbség és hogy melyik milyen szerepet játszik egy cég életében. Mivel a fogalmak gyakran keverednek, fontos...
Weboldal típusok és alkalmazásuk
Weboldal típusok és alkalmazásuk Az első lépés amikor az online megjelenésünket tervezzük, hogy el kell döntenünk milyen típusú weboldalra van szükségünk. Minden vállalkozás típusnak és egyedileg minden vállalkozónak fel kell mérnie, hogy milyen módon szeretne...
Terítéken a landing page típusok
Terítéken a landing page típusok! Melyik mire való? De először is! Mi is az a landing page? Ahhoz, hogy pontosan értsük miért van szükség többféle landing page-re (vagy landoló oldalra), fontos tisztában lenni vele, hogy mik is ezek a speciális oldalak pontosan....
Az üzenet, ami a színekben rejtőzik
Üzenet, ami a színekben rejtőzik! (avagy színek az arculattervezés tükrében)Az arculat- és a logótervezés alapvető elemei a vizuális kommunikációnak, egy komplex, de izgalmas terület. A megfelelő színek és formák megválasztásával hozzájárulhatsz a vállalkozásod...
Arculattervezőt keresel? Ezeket gondold át!
5+1 dolog, amit gondolj át, mielőtt felkeresel egy arculattervezőt!Amikor egy vállalkozás arculatát szeretnénk megújítani vagy egy új brandet akarunk építeni, van néhány fontos szempont, amiket érdemes végiggondolni mielőtt felkeresünk egy arculattervezőt. A brand...
![kirako](https://i0.wp.com/www.artonwebdesign.hu/wp-content/uploads/kirako.jpg?w=1080&ssl=1)
Dolgoznál velem?
Ha felkeltettem az érdeklődésedet és úgy gondolod velem szeretnél együtt dolgozni, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot.
Minden partner elképzelései és igényei mások, ezért fontos, hogy mielőtt végleges döntést hozol átbeszélhessük mire van Neked szükséged!